onsdag 24 oktober 2012

Hösten är här igen

Det är alltid lika tråkigt att stänga Lundsborg inför hösten/vintern. När jag ser på mina blogginlägg som jag skrivit under de år vi har drivit Lundsborg  www.lundsborg.se så har det bara handlat om höst-vinter-vår
och sommar.
Årstiderna bara rusar förbi och det påminner mig om hur snabbt tiden far i väg med oss när vi har passerat 50-strecket.
Vår femte säsong har varit bra trots att vi inte hade lika många gäster i småstugorna. Det kan ju bero på vädret, eller kanske var det färre turister i år i Blekinge.
Nu börjar i alla fall bokningarna inför säsong 2013 strömma in och det glädjer mig att vi får mer och mer stammisar.

Poolen är nu stängd och möblerna inpackade i pressenningar. Lite vemodigt känns det att sommaren är slut..

Inga kommentarer: